Eszközleltározás, adminisztratív irodai munka

Munkabér: 2005 Ft/óra
Helyszín: Budapest XIV.
Munkaidő: rugalmas

Leírás:

Nappali tagozatos, 18 év feletti, folyamatban lévő gazdasági tanulmányokat folytató diákokat keresünk irodai adminisztratív munkára és eszközleltározási feladatok ellátására, régi filmekkel foglalkozó céghez, heti 20  órában, minimum 4 hónapra.

 

Pozíció: eszközgazdálkodási adminisztrátor

 

Feladat:  eszköznyilvántartás, adattisztítás, adategyeztetés, duplikált tételek azonosítása, könnyű fizikai leltár elvégzése, eszközök helységkóddal ellátása és a könyvelésnek rögzítésre átadása, eszközök hiányzó vonalkódjának azonosítása a könyvelési rendszerben, pótlása 

 

Elvárás:

                  JÓ KOMMUNIKÁCIÓS KÉSZSÉG

·                       Önálló problémamegoldó képesség

·                       Precíz munkavégzés

                  Megbízhatóság

                  Jó kapcsolatteremtő képesség, együttműködési és kommunikációs készség

                  Pontosság, rendszerben gondolkodás 

                  Excel alapos ismerete

                  Monotonitás tűrés

·                       

       KEZDÉS: 2025.02.04.

Munkaidő:  rugalmas, heti 20 óra

 

Kérem jelentkezéskor megírni , hogy milyen hosszú távon tudod vállalni a munkát,és mely napon milyen időbeosztásban tudsz dolgozni!

Jelentkezést e-mailben kérem , önéletrajzzal!

Kapcsolattartó:

Bagi Krisztina

Tel.: 06-30-1792132

E-amil: bagikrisztina@jobbkezek.hu

 

Nagy Béla

Tel.: 06-20-9227695

E-amil: nagybela@jobbkezek.hu