IT helyi tamogatókat keresünk - DIÁKMUNKA

Munkabér: 3000 Ft/óra
Helyszín: Budapest XI.
Munkaidő: Rugalmas

Leírás:

Megbízható és gyakorlatias aktív vagy passzív, NAPPALI TAGOZATOS, a pozíciónak megfelelő  folyamatban lévő felsőoktatásban tanuló diákokat keresünk helyi IT támogatásra, aki helyszíni támogatást nyújt a végfelhasználói eszközökhöz, az alapvető hálózati feladatokhoz és a tárgyalótermi technológiához. Ez a szerepkör támogatja az iroda napi IT-igényeit, és biztosítja az IT-infrastruktúra zökkenőmentes működését a központi IT-csapattal együttműködve.

Helyszín:

XI.kerület, Dombovári út

Bérezés:

br. 3000 Ft/óra, ami 25 éves kor alatt nettó bért jelent.

 

Munkaidő:

Rugalmas részmunkaidős beosztás (pl. heti 10–20 óra), lehetőleg a törzsidőben való elérhetőséggel.

Főbb feladatok

• Laptop beállítása és képalkotás

o Notebookok beállítása és újratelepítése a vállalat standard szoftverével és konfigurációjával

o Kezdeti telepítés és alapvető hibaelhárítás kezelése Windows és macOS rendszereken

• Alapvető hálózati támogatás

o Helyi csatlakozási problémák elhárítása, beleértve a Wi-Fi-t, a LAN-t, a nyomtatókat és más hálózati eszközöket

o Segítségnyújtás a patch panelek, kábelek kezelésében és az alapvető router/switch ellenőrzésekben (távoli csapattámogatással)

• Tárgyaló beállítása és támogatás

o A tárgyalók teljes funkcionalitásának biztosítása, beleértve a kamerarendszereket, mikrofonokat, hangszórókat és kijelzőket

o Segítségnyújtás fontos megbeszélések vagy videokonferenciák során, amikor szükséges

o Rendszeres ellenőrzések és kisebb beállítások elvégzése az AV-berendezéseken

• Eszközleltár és eszközkezelés

o Az informatikai eszközök (laptopok, perifériák, dokkolóállomások stb.) leltárának nyomon követése és karbantartása

o Eszközök kiadásának és visszaküldésének kezelése az alkalmazottak be-/kilépése során

• Beszállítók koordinációja

o Szerviz- és garanciális igények koordinálása külső beszállítókkal (pl. Lenovo, Apple, helyi javítóközpontok)

o Eszközök szállítása vagy átvétele javításra szükség szerint

• Általános informatikai támogatás

o Alapvető hibaelhárítás biztosítása a gyakori felhasználói problémák esetén

o Kapcsolattartás a központi informatikai csapattal a következőkért: eszkalált problémák

o Dokumentálja az ismétlődő feladatok eljárásait (pl. képalkotás, szobabeállítás, eszközcsere)

 

Elvárt képesítések és tapasztalat

• 1–2 év IT-támogatási vagy helpdesk környezetben szerzett tapasztalat

• Windows és macOS operációs rendszerek ismerete

• Hálózatépítési alapismeretek (IP, Wi-Fi, kábelezés, csatlakozási hibaelhárítás)

• Képalkotó eszközökkel és végpontok beállításával kapcsolatos tapasztalat

• Tárgyalótermi hardverek ismerete (Polycom, Logitech vagy hasonló)

• Kiváló kommunikációs készség és proaktív hozzáállás

• Önálló munkavégzés és az idő hatékony beosztása

 

Szakmai angol nyelvtudás, szóban és írásban egyaránt.

 

o Előnyben részesített minősítések: ITIL, Windows operációs rendszer (2012, 2016, 2019),

 

Megbízó cégünk iparág legjobb gyakorlatait és az ITIL szabványokat követi, nagyra értékeli a szakértelmet és az innovációt. Csatlakozz elkötelezett csapatukhoz, és fejlődj velük együtt!

Jelentkezést e-mailben várjuk önéletrajzzal, leírva milyen hosszú távon tudod vállalni a munkát!

 

Kapcsolattartó:

Nagy Béla

Tel.: 06-20-9227695

E-amil: nagybela@jobbkezek.hu

 

Bagi Krisztina

Tel.: 06-30-1792132

E-amil: bagikrisztina@jobbkezek.hu