TRANSZFERÁR TANÁCSADÓ GYAKORNOK munkatársat keresünk a lenti céghez:
Munkaidő: Heti min. 20 órában, hétköznapokon.
„WE FOR YOU” a vállalati kultúránk alapértéke és ahogyan az ügyfeleinket kezeljük. A legkülönbféle adózási, jogi, számviteli és egyéb komplex, szakmai kihívásokra nyújtunk megoldásokat. Hozzáértő csapatokat és olyan ügyfélportfóliót építünk, amely segít kibontakoztatni az erősségeidet.
A LeitnerLeitner Közép- és Délkelet-Európa egyik vezető adószakértői, könyvvizsgálói és pénzügyi tanácsadó cégcsoportja. Több mint 60 éves tapasztalattal rendelkezünk hazai és nemzetközi cégek, multinacionális vállalatcsoportok, nemzetközileg aktív családi vállalkozások, magánszemélyek, állami szervek, valamint egyéb nonprofit szervezetek, jótékonysági szervezetek és szabadúszók támogatásában és tanácsadásában. 60 fős szervezetünk budapesti adótanácsadó csapatába keressük új munkatársunkat.
AMIRE SZÁMÍTHATSZ TŐLÜNK
• Fiatalos, energikus csapat, befogadó légkör és támogató vezetőség vár
• A kisebb csapatok családias légköre és a nagyobb cégméret felhalmozott tudásbázisa mentén magabiztosabb fejlődés lehetősége
• Piacképes bérezés, közösségi programok
• Kellemes, kényelmes, „A” kategóriás iroda
• Érdekes feladatok és jövőbeli munkalehetőség
• Idegennyelvtudásod napi szinten használhatod
• Nyitottak vagyunk a javaslataidra
Tevékenységek, amelyekben számítunk a szakértelmedre:
• Részvétel transzferár dokumentációk elkészítésében
• Iparági elemzések, különböző adatbázis szűrések készítése
• Részvétel transzferár tanácsadási feladatokban elsősorban külföldi tulajdonban lévő ügyfeleink számára
• Transzferár üzletág vezetőjének és más tapasztalt szakértők munkájának szakmai támogatása
• Szakmai területek áttekintése az ügyfelek kéréseinek megfelelően
Amit mi kérünk Tőled:
• Gazdasági egyetemi/főiskolai tanulmányok
• Szakmai angol és/vagy német nyelvtudás
• Microsoft Office programcsomag alapos ismerete (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
• Kiváló kommunikációs képesség
• Gyors és precíz munkavégzés
• Logikus gondolkodásmód és szakmai fejlődési igény
• Kiváló elemzési képesség
• Megoldás és eredményorientált hozzáállás
• Proaktivitás
• Nyitottság a munkára és az új ismeretek megszerzésére
Előnyt jelent:
• Adózási, transzferár területen szerzett ismeret, tapasztalat
• Számviteli, statisztikai ismeretek
• Ügyfél- és eredményközpontúság
• Jó kommunikációs készség írásban és szóban
Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület
Jelentkezni lehet: fényképes szakmai önéletrajzzal Dienes Tibornál