Központi irodánk címe:
Belvárosi irodánk és Wolt partner irodánk címe:
Megbízható és gyakorlatias aktív vagy passzív, NAPPALI TAGOZATOS, a pozíciónak megfelelő folyamatban lévő felsőoktatásban tanuló diákokat keresünk helyi IT támogatásra, aki helyszíni támogatást nyújt a végfelhasználói eszközökhöz, az alapvető hálózati feladatokhoz és a tárgyalótermi technológiához. Ez a szerepkör támogatja az iroda napi IT-igényeit, és biztosítja az IT-infrastruktúra zökkenőmentes működését a központi IT-csapattal együttműködve.
Helyszín:
XI.kerület, Dombovári út
Bérezés:
br. 3000 Ft/óra, ami 25 éves kor alatt nettó bért jelent.
Munkaidő:
Rugalmas részmunkaidős beosztás (pl. heti 10–20 óra), lehetőleg a törzsidőben való elérhetőséggel.
Főbb feladatok
• Laptop beállítása és képalkotás
o Notebookok beállítása és újratelepítése a vállalat standard szoftverével és konfigurációjával
o Kezdeti telepítés és alapvető hibaelhárítás kezelése Windows és macOS rendszereken
• Alapvető hálózati támogatás
o Helyi csatlakozási problémák elhárítása, beleértve a Wi-Fi-t, a LAN-t, a nyomtatókat és más hálózati eszközöket
o Segítségnyújtás a patch panelek, kábelek kezelésében és az alapvető router/switch ellenőrzésekben (távoli csapattámogatással)
• Tárgyaló beállítása és támogatás
o A tárgyalók teljes funkcionalitásának biztosítása, beleértve a kamerarendszereket, mikrofonokat, hangszórókat és kijelzőket
o Segítségnyújtás fontos megbeszélések vagy videokonferenciák során, amikor szükséges
o Rendszeres ellenőrzések és kisebb beállítások elvégzése az AV-berendezéseken
• Eszközleltár és eszközkezelés
o Az informatikai eszközök (laptopok, perifériák, dokkolóállomások stb.) leltárának nyomon követése és karbantartása
o Eszközök kiadásának és visszaküldésének kezelése az alkalmazottak be-/kilépése során
• Beszállítók koordinációja
o Szerviz- és garanciális igények koordinálása külső beszállítókkal (pl. Lenovo, Apple, helyi javítóközpontok)
o Eszközök szállítása vagy átvétele javításra szükség szerint
• Általános informatikai támogatás
o Alapvető hibaelhárítás biztosítása a gyakori felhasználói problémák esetén
o Kapcsolattartás a központi informatikai csapattal a következőkért: eszkalált problémák
o Dokumentálja az ismétlődő feladatok eljárásait (pl. képalkotás, szobabeállítás, eszközcsere)
Elvárt képesítések és tapasztalat
• 1–2 év IT-támogatási vagy helpdesk környezetben szerzett tapasztalat
• Windows és macOS operációs rendszerek ismerete
• Hálózatépítési alapismeretek (IP, Wi-Fi, kábelezés, csatlakozási hibaelhárítás)
• Képalkotó eszközökkel és végpontok beállításával kapcsolatos tapasztalat
• Tárgyalótermi hardverek ismerete (Polycom, Logitech vagy hasonló)
• Kiváló kommunikációs készség és proaktív hozzáállás
• Önálló munkavégzés és az idő hatékony beosztása
Szakmai angol nyelvtudás, szóban és írásban egyaránt.
o Előnyben részesített minősítések: ITIL, Windows operációs rendszer (2012, 2016, 2019),
Megbízó cégünk iparág legjobb gyakorlatait és az ITIL szabványokat követi, nagyra értékeli a szakértelmet és az innovációt. Csatlakozz elkötelezett csapatukhoz, és fejlődj velük együtt!
Jelentkezést e-mailben várjuk önéletrajzzal, leírva milyen hosszú távon tudod vállalni a munkát!
Nagy Béla
06-20-9227695
Bagi Krisztina
06-30-1792132